Scuter electric Hecht citis silver
Un scuter electric oferă mai multe avantaje fundamentale. Principalele sunt de obicei funcționarea economică și ecologică. De multe ori, însă, sunt neglijate și alte avantaje destul de semnificative, precum fiabilitatea ridicată, întreținerea ușoară și, nu în ultimul rând, costurile rezonabile de achiziție. Iar la asta mai putem adauga si alte avantaje, care sunt aceleasi ca la scuterele clasice. De exemplu, un blocaj pentru un scuter nu este de obicei o problemă, la fel de ușor poți parca trotineta practic oriunde.
Toate acestea și poate puțin mai mult le aduce trotineta electrică HECHT CITIS.
La prima vedere, HECHT CITIS impresionează prin aspectul său retro. Este, desigur, echipat cu tot ce ai nevoie pentru traficul rutier. Partea superioară a farului este dominată de un tahometru digital clar, care afișează clar toate informațiile necesare precum viteza, kilometrajul, indicatoarele luminoase sau starea de încărcare a bateriei.
Toate comenzile sunt amplasate direct pe ghidon, accesibile cu degetul mare fără ca operatorul să fie nevoit să elibereze ghidonul. Pentru mânerul stâng, este standard de control al luminilor, semnalizatoarelor și claxonului, pentru mânerul din dreapta, acestea sunt funcții care nu mai sunt atât de comune la trotinete. De exemplu, este un comutator limitator de viteză. Acest lucru face posibilă setarea vitezei maxime la 25 sau 45 km/h. Pentru mulți, va fi o surpriză că vor găsi aici și un buton care poate fi folosit pentru a activa inversarea. Scuterul este apoi ușor de manevrat dacă, de exemplu, trebuie să aluneci pe ușă în sus, etc.
Cutia de comutare este situată în dreapta sub ghidon. Încuietoarea este echipată cu o clapă metalică care împiedică oricine să deterioreze încuietoarea. Nu poate fi deschis fără cheia originală. Cu toate acestea, încuietoarea nu servește doar ca o cutie de comutare, rotind cheia spre stânga deblochează și spațiul de depozitare de sub scaun. Desigur, există și posibilitatea blocării direcției - ghidon.
Sub ghidon din zona pentru picioare se află un cârlig practic pentru bagaje și un spațiu mic cu încuietoare pentru depozitarea obiectelor mici. Nu trebuie ratat scaunul mare și confortabil. În partea din față sub scaun există un conector pentru conectarea încărcătorului, în lateral există suporturi pentru picioare rabatabile pentru pasageri.
Datorită faptului că scuterul este alimentat de baterii, orice economie de energie se va reflecta în raza de acțiune a mașinii. De aceea, semnalizatoarele și stopurile sunt echipate cu LED-uri moderne de economisire a energiei.
Scuterul este alimentat de un set de baterii plumb-gel care nu necesită întreținere, a căror tensiune totală este de 72 V și o capacitate de 20 Ah. Acest lucru, împreună cu un motor electric de 3000 W, este suficient pentru o autonomie maximă de până la 60 km la o singură încărcare. Autonomia reală depinde, desigur, de stilul de condus, de greutatea șoferului sau a pasagerului și, bineînțeles, de teren. Sarcina maximă a mașinii este de 150 kg. Greutatea totală a scuterului, inclusiv bateriile, este de 130 kg (bateriile în sine cântăresc 42 kg).
Motorul electric este complet ascuns în discul roții din spate. Frâne pe disc față și spate.
Viteza maximă este limitată la 45 km/h astfel încât mașina să îndeplinească cerințele de funcționare cu permis de conducere din grupa AM care poate fi obținut de la 15 ani.
Aprobat pentru exploatarea pe drumurile publice (lista COC)